maandag 21 september 2015

Design woonaccessoires bij webshop Store Without a Home


Ik ben dol op design en mooie spullen. Ik noem het een hobby; dan mag ik er af en toe ook geld aan uitgeven ;) En op internet zijn zooooveel mooie dingen te koop!
Naast een rondje stad, surf ik dan ook regelmatig langs een aantal van mijn favoriete online winkeltjes om de nieuwe aanwinsten te bekijken. En dan kijk ik ook altijd even bij Store Without a Home. Want hier hebben ze heel veel mooie lampen, interieur accessoires en servies!
 
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden heeft deze webshop ook een stenen winkel op de Haarlemmersdijk in Amsterdam. Maar omdat ik niet met regelmaat in Amsterdam kom, laat ik gewoon af en toe iets opsturen.
 
Deze hangen bij mijn zoon op de kamer (je moet wel een beetje handig zijn met schaar en lijm om ze goed in elkaar te plakken):
Foto: StoreWithoutAHome

Foto: StoreWithoutAHome





Deze heeft een mooie plek in onze woonkamer (en geef ik wel eens kado):
Foto: StoreWithoutAHome
 

 En deze toppers staan nog op mijn verlangenlijstje:
Foto: StoreWithoutAHome




Foto: StoreWithoutAHome



Wat vind jij mooi? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten