dinsdag 1 september 2015

Verslaafd...


Sinds ongeveer een jaar heb ik er twee verslavingen bij: Pinterest en haken.
 
Al heel lang bewaar ik plaatjes uit tijdschriften, boeken of internet van dingen die ik mooi vind, me inspireren of die ik altijd nog eens wil maken (...tuurlijk!!). Het is inmiddels een behoorlijke stapel! Wat ben ik daarom blij met Pinterest!! Sinds ik ben gestart moet de eerste pin-loze dag nog komen ;)
 
 
En zo vond ik vorig jaar dit kleed op Pinterest. Wouw! Die wil ik ook, dacht ik direct. Maar helaas, hij was niet te koop dus: ik ben zelf gestart. En dat heb ik geweten... Het heeft me ongeveer een half jaar gekost (soms móest ik tussendoor gewoon even iets anders doen om zelf geen granny square te worden) maar hij is af!  
      
 
 

Met héél veel dank aan de Pinterest-inspiratie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten