vrijdag 16 oktober 2015

Mini Mini Mouse

Janne heeft een nieuwe tandenborstel met een plaatje van Mickey en Mini Mouse erop. Een kleinigheidje zou je denken, maar het is waar wat ze zeggen: een kinderhand is snel gevuld… Het tandenpoetsen is ineens een waar feest.

En nog groter was de pret toen ze diezelfde oren tussen de filmfiguurtjes op Netflix zag staan. Sowieso verbazingwekkend hoe snel de kids het woord Apple tv na aanschaf ervan aan hun vocabulaire hadden toegevoegd ;) Maar ik moet zeggen: die filmpjes van Mickey's Clubhouse zijn echt grappig en leerzaam.
 
Crochet, diadeem haken, Gehaakt/ crochet, Gemaakt/ DIY, haken, Mickey oren haken, mini mouse oren, Studio Mojo,
Ik vind het leuk om aan te haken ;) bij zo’n pleziertje om er een nóg groter pleziertje van te maken. Zeker als dit een klein DIY projectje betekent! Ik maakte daarom voor haar een paar Mini Mouse oren op een diadeem. Op Pinterest vond ik legio voorbeelden en tutorials voor het omhaken van een diadeem. Even priegelen maar niet moeilijk.
Ik maakte de oren (gewoon een rondje haken) van Phildar coton 3. Omdat ze eerst niet goed rechtop bleven staan heb ik twee rondjes op elkaar gehaakt. Rode strik erop... en klaar! En dat snoetje bij de eerste keer opzetten...!!! Haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten