donderdag 1 oktober 2015

Mollie Makes gehaakte hamburger

Er ligt weer een nieuwe Mollie Makes in de winkel. Ditmaal de versie van mei. Het duurt altijd even voordat het blad naar het Nederlands is vertaald. Maar wat boeit het.

Want deze keer staan er een aantal hele leuke patronen in. Eén ervan is een amigurimi hamburger. En ik vind speeleten haken toevallig heel erg leuk. Eerder haakte ik al een wortel, aardbeien, een appel en boontjes. Nu dus deze aanvulling van het assortiment! Ik liet de oogjes en het mondje weg. Zo is het toch echt om op te eten! 

Crochet, Gehaakt/ crochet, gehaakte hamburger, mollie makes, speeleten haken, Studio Mojo,


In hetzelfde nummer staat ook bovenstaand kleed in zigzag. Ik vind de kleuren niet zo mooi maar het patroon wel. Wie weet maak ik hier binnenkort mijn eigen versie van ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten