woensdag 7 oktober 2015

Verzamelaars van Vrolijkheid in de Prins Hendrikstraat

Het gaat duidelijk weer beter met de economie: de nieuwe winkeltjes schieten weer als paddenstoelen uit de grond (of is het gewoon herfst ;) flauw...!).
Op weg naar de kringloop kwam ik in de Prins Hendrikstraat 103 (in Den Haag natuurlijk) langs 'Verzamelaars van Vrolijkheid'.
Vorige week pas geopend en zoals ze zelf zeggen: 'een unieke verzameling handpicked vintage en handgemaakte producten van lokale ontwerpers'.
En je kan er ook een lekker kopje koffie of sapje drinken, met taart uiteraard.


Ik vond er een tweedehands gehaakt boodschappentasje, een leuke armband en een snoepschaaltje (letterlijk en figuurlijk wat mij betreft). Het werd ingepakt in zelfgemaakte zakjes en chinees krantenpapier. Ik ben dol op dit soort details!






Ook dit super leuke blouse-jasje ging voor €12,50! met mij mee.




En oja... bij de kringloop vond ik ook nog een te erg, maar daardoor onweerstaanbaar vaasje. Super leuk naast mijn design kandelaar van Roderick Vos ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten