zaterdag 7 november 2015

Huisjes slinger

De maanden van het cocoonen beginnen weer. Gordijnen dicht, openhaard, kaarsen en slobbertrui aan en lekker op de bank met een kleed en haakwerkje. In mijn geval heb ik deze laatste 2 gecombineerd en ben ik begonnen met het haken van een nieuw kleed. Maar dit blijkt wel weer even een projectje....! Ik hoop dat hij af is voordat de winter over is ;) 
Daarom vind ik het fijn om ook kleine projectjes tussendoor te blijven doen. Bijvoorbeeld deze slinger. Hij was in 2 avonden af! Nu slingert ;) hij nog nonchalant bij ons op tafel maar straks krijgt hij een mooi plekje in de kerstboom. 

Het patroon vind je hier. Het is in het fins (vermoed ik...) maar met behulp van het haakschema en een beetje haakervaring lukt het wel. 







1 opmerking:

  1. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het wordt Bitcoin / Forex-handelsopties genoemd. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 8.070 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 500. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.
    Whatsapp: +447883246472
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen