maandag 11 januari 2016

DIY: magnetische aankleedpop

Papieren aankleedpoppen zijn voor mij puur jeugdsentiment. Ik hield van poppen en van knutselen en de combinatie van knippen en aankleden was natuurlijk fantastisch voor een meisje als ik.
En het fijne aan kinderen hebben is dat je weer geheel ongegeneerd speelgoed, waar je zelf van houdt, je huis in kan slepen. Wat mij betreft is het dan niet eens een voorwaarde dat Daan en Janne het leuk vinden ;-)

Dus toen ik laatst printbaar magneetpapier zag liggen bij de bouwmarkt (inmiddels heb ik het ook bij de Action gezien) kwam het meisje weer in me naar boven. Ik vond op internet een leuke aankleedpop (zorg er even voor dat het een afbeelding is die je vrij mag printen). De omvouwstrookjes die je nodig hebt om de papieren jurkjes aan het meisje te 'hangen' kun je er met magneetpapier natuurlijk vanaf knippen.

Aankleedpop, Gemaakt/ DIY, magneetpapier, Studio Mojo,




Fijne dag nog allemaal... ik ga spelen ;-)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten