maandag 4 januari 2016

Van peuter- naar kleuterkamer

Het was een heerlijke kerstvakantie. Er was heel veel tijd voor relaxen, klusjes in huis én leuke dingen doen met de kids. Super fijn!
Ik toverde bijvoorbeeld Daans kamer om van peuter- naar kleuterkamer. Er zat heel leuk boompjesbehang van Ferm Living en een matching goudgele kleur op de muur, maar het leek niet helemaal meer te passen bij de stoere 4-jarige die hij inmiddels is.

Ik houd niet zo van themakamers. Dus je kan zeggen dat het een beetje een eclectische kamer is geworden ;-): kasteelgroen op de muur (die naam deed het natuurlijk goed bij Daan), een indianen tipi-tent met cowboyhoed, een robot kast (die nog armen en een licht op zijn hoofd van mij tegoed heeft), superhelden én dierenkoppen aan de muur en een brandweerdekbed... Gelukkig is Daans smaak net zo divers als die van mij!

Gemaakt/ DIY, Geshopt, Histor, jongenskamer, Studio Mojo, tipi tent,


Gemaakt/ DIY, Geshopt, Histor, jongenskamer, Studio Mojo, tipi tent,

Ik gebruik oude koffers als extra opbergruimte voor spullen die niet vaak gebruikt worden.

En leuke accessoires hoeven wat mij betreft niet duur te zijn. Ik kocht een opblaascactus, dito wereldbol en vissenvlieger. Allemaal voor een habbekrats. 

Het berenvel breide ik een paar jaar geleden al naar een patroon van de Phildar en ook de tipitent (eigen ontwerp) maakte ik al eerder.
Ik maakte ook eindelijk het speelkleed af dat met een koord op te hangen is aan een haak aan het plafond. Het was een project dat al zeker anderhalf jaar klaar lag om afgemaakt te worden. Inmiddels heeft het merk Play & Go het idee van me gepikt ;-) en kun je ze kant en klaar kopen. Maar ik was al gestart met mooie stof van Tas-ka dus zo makkelijk ging ik me er natuurlijk niet meer vanaf maken ;-)   
Spelen... koord aantrekken... en... hijsen maar! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten