dinsdag 29 maart 2016

1...2...3...4 knuffels ;-)

Het lijkt er steeds meer op dat ik niet zo goed dingen in enkelvoud kan... ;-) 1 kussen wordt al snel 4 kussens, 1 tas wordt binnen no time 2 tassen... en nu ook met de knuffels. Ik maakte de laatste tijd al de panda, de poes en een beer uit het boekje Tendre Crochet, maar daar bleef het niet bij...
 
Net toen ik met de Panda knuffel aan de slag was kwam DIT patroon van Made by Leen langs op Blogspot. Ook super leuk! En in een techniek die ik nog niet vaak had geprobeerd namelijk het mochila haken. Een mooi probeersel dus! En het was even oefenen, vooral om de draden netjes weg te werken, maar het patroon is heel duidelijk en over het resultaat ben ik echt tevreden.
En van Janne kreeg de nieuwe aanwinst al een hele dikke knuffel!  

Studio Mojo, Made by Leen, Mochila, haken, knuffel,
Studio Mojo, Made by Leen, Mochila, haken, knuffel,

Hier zit het hele setje bij elkaar. Mooie familie toch! En wie weet krijgen ze binnenkort nog wel meer uitbreiding ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten