donderdag 11 augustus 2016

Odd the Octopus

Er zijn zoveel fantastische haak- en DIY-ideeën op internet te vinden. Op mijn Pinterestborden staan genoeg ideeën om me de rest van mijn leven bezig te houden! ;-) Vaak zijn ze de inspiratie voor iets zelfs bedachts. Maar soms vind ik het ook heerlijk en leuk om gewoon het patroon te volgen. Zeker als het idee zo leuk is als deze Odd the Octopus. 
Het patroon is van InArt en vind je HIER. Ik gebruikte het garen Julia van de Zeeman in het roze en haaknaald 7. De ogen zijn gemaakt van Phildar Coton 3.
Janne slaapt sinds kort in haar 'grote' junior bed. En de Octopus staat er super leuk op.
Het dekbedovertrek is van de Hema en het kussen van Ferm Living. Het berenkussen met de afbeelding van Donna Wilson, gemaakt van een theedoek, zag je eerder al HIER op mijn blog. 
Welterusten!

Studio Mojo, Odd the Octopus, haken, InArt, Julia Zeeman, donna wilson kussenStudio Mojo, Odd the Octopus, haken, InArt, Julia Zeeman, donna wilson kussen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten