dinsdag 6 december 2016

Sint shopt bij How About Frankie!

Zo. Daar ben ik weer. Weinig geblogd de laatste weken. Ik was namelijk een beetje druk. Was ceremoniemeester bij het trouwfeest van één van mijn liefste vriendinnetjes. Alle tijd ging dus op aan allerlei verrassingen. Maar het moest uiteraard ook een verrassing blijven dat er allerlei verrassingen gingen komen ;-) En aangezien zij, en haar hubbie trouwens ook, de blog lezen, was het hier even stil. Maar het zeer geslaagde feest is geweest dus ik ben er weer!!
 
Tegelijkertijd is de Sint ook nog geweest. En hoe! Zaterdag danste er hier twee dolblije kinderen door het huis. Zo gelukkig met hun cadeaus. De 'YES'-en en 'dat wilde ik zo graag hebben' waren niet van de lucht! 
Maar de Sint heeft gelukkig ook mij verwend! Super mooie wol van Madelinetosh, fijne geurtjes van de Rituals én dit kussen van How About Frankie! Wat kent de Sint mijn wensen toch weer goed! ;-)
 
De kussens van How About Frankie worden handgemaakt van 100% wolvilt, in te gekke kleuren en gesloten met vintage knopen. Dus ook dit kind is super blij met haar mooie cadeaus!
Heeft de Sint jullie nog verwend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten