dinsdag 13 juni 2017

Gebreide poppenkleertjes en een beetje vintage

Soms moet ik een beetje om mezelf lachen... En mijn omgeving lacht dan meestal heel hartelijk met me mee ;-) Of ze lachen me uit, dat kan ook... maar ik was in dit geval zo content met mezelf, dat me dat niet eens uit zou maken!

Ik vond de poppenkleertjes die Paelas voor haar 3 jarig bestaan had ontworpen namelijk heel erg leuk. Eén probleem: de patroontjes waren alleen beschikbaar in het Noors... Na een nachtje slapen besloot ik dit feit gewoon te negeren, ik kocht de patroontjes en ging aan de slag. En wat blijkt... mijn beetje brei-ervaring en Google Translate bleken een gouden team! 

En toeval bestaat natuurlijk niet... Bij een tweedehands winkeltje vond ik dit oude kledingkastje voor poppenkleren. Het heeft wat TLC en nieuwe hangertjes nodig, maar daar zie ik de uitdaging wel van in. 
En zie je die kekke poppenschoentjes en het rode hangertje met biggetjes... daar heb ik vroeg nog mee gespeeld! 




    

  

2 opmerkingen:

  1. Meisjes zijn nooit te oud voor poppen met schattige poppenkleertjes. Extra leuk om die kleertjes in een mooi kastje te hangen. Logisch dat je er content mee bent. Knap gedaan met het Noorse patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, hè. Ik vind het zelf ook weer heerlijk om ermee te spelen ;-) En ik heb inmiddels ook hele leuke hangertjes gevonden, dus het wordt helemaal mooi.
      Dank je wel voor je bericht!

      Verwijderen