vrijdag 18 augustus 2017

Potlood-toppers voor mijn toppers: Spiderman en Hello Kitty

Maandag begint school weer. En ooh, wat heeft Daan er zin in! Hij gaat naar groep 3 en is al weken door het dolle heen dat hij gaat leren lezen en schrijven. Stiekem kan hij het allebei al een beetje, maar dat heeft hij zelf nog niet zo door geloof ik ;-)   

Janne slijt haar dagen nu nog op de crèche, maar half september is ze jarig en wordt dan 4! Dus ook zij gaat binnenkort starten met school!

Om deze twee mijlpalen een beetje te vieren haakte ik voor mijn beide toppers elk een potlood-topper: Spiderman en Hello Kitty. En dan mogen jullie raden wie welke krijgt ;-) 

Crochet, Freubelweb, haken, hello kitty, kleuters, Knithacker, penciltop, potlood, school, spiderman, Studio Mojo, topper, zan crochet,

Het patroon van Hello Kitty vond ik via Freubelweb op Zan Crochet. Spiderman is gemaakt naar het voorbeeld van Knithacker.

Allemaal een heel fijn schooljaar toegewenst!
Van een trotse moeder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten